Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Журнал математичної фізики, аналізу, геометрії
  • Поточний випуск
  • Архів
    • Архів 2020-2022
    • Архів 2015-2019
    • Архів 2010-2014
    • Архів 2005-2009
  • Про нас
    • Про журнал
    • Подання статті
    • Процедура рецензування
    • Редакційна етика
    • Редакційний штат
    • Заява про конфіденційність
    • Контактна інформація
Пошук
  1. Головна /
  2. Архіви /
  3. Том 15 № 4 (2019)

Том 15 № 4 (2019)

					View Том 15 № 4 (2019)

Статті

  • A Study Concerning Berger Type Deformed Sasaki Metric on the Tangent Bundle

    Murat Altunbas, Ramazan Simsek, Aydın Gezer
    435-447
    • pdf (English)
  • Quasi-stability Method in Study of Asymptotic Behavior of Dynamical Systems

    Igor Chueshov, Tamara Fastovska, Iryna Ryzhkova
    448-501
    • pdf (English)
  • On the Sharpness of One Integral Inequality for Closed Curves in ℝ4

    Vasyl Gorkavyy, Raisa Posylaieva
    502-509
    • pdf (English)
  • Three Anholonomy Densities According to Bishop Frame in Euclidean 3-Space

    Nevin Gürbüz
    510-525
    • pdf (English)
  • Some Non-Trivial and Non-Gradient Closed Pseudo-Riemannian Steady Ricci Solitons

    Maryam Jamreh, Mehdi Nadjafikhah
    526-542
    • pdf (English)
  • Із історії Харківського математичного товариства
    Борис Яковлевич Левин Notes from the History of the Kharkiv Mathematical Society

    M. Sodin
    543-556
    • pdf (Русский)
  • Author Index to Volume 15 for Year 2019

    557-560
    • pdf (English)

flags

English Ukrainian

ISSN: 1812-9471 (Print)
ISSN: 1817-5805 (Online)

 

Дивіться також наш журнал
"Математическая физика, анализ, геометрия"

Інформація

  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

ablock

Архів

2020-2022
2015-2019
2010-2014
2005-2009

impactfactor

2021 Journal Citation Reports ®
Impact Factor 0.692
Five Year Impact Factor 0.631

 

Copyright © 1995-2021 B. Verkin ILTPE of NASU. All rights reserved.
ISSN: 1812-9471 (Print) | ISSN: 1817-5805 (Online)